Издавачите на содржина го користат ShortURL како напредна алатка за проширување на начинот на кој споделуваат на социјалните мрежи и за добивање подлабоки аналитики за својата публика.
Зошто ShortURL е клучен за издавачите?
Лонг-форм содржина: Статии, подкасти и видеа често не можат целосно да се претстават преку ограничениот формат на социјалните медиуми. ShortURL обезбедува оптимизиран премин од социјален профил кон вашата долга содржина.
Deep Links: Можете да ги насочите корисниците директно во мобилни апликации или во одредена секција на вашата веб-страница (на пример: подкаст епизода, конкретен напис или форма за претплата).
QR кодови: Генерирајте QR кодови за офлајн и печатени канали (магазини, билборди, флаери). Корисниците со едно скенирање веднаш ќе пристапат до вашата содржина.
Мулти-канална дистрибуција
Со ShortURL можете да:
Насочите сообраќај кон блогови и веб-страници.
Вметнете подкасти и видеа од YouTube или Spotify.
Споделувате повеќе формати (статии, видеа, формулари, e-books) преку единствен централен линк.
Таргетирање и анализа
ShortURL обезбедува детална статистика за вашата публика, што ви овозможува да ја оптимизирате стратегијата:
Дивјс анализа – кој уред користат посетителите (мобилен, десктоп, таблет).
Гео-локација – поделба по земја, град или регион.
Демографија – анализа по пол и возрасни групи.
Извор на сообраќај – преку кој канал дошол корисникот (Facebook, Instagram, QR код, директен линк).
Перформанс по сегмент – кликови, CTR, времетраење на сесија.
Вредност за стратегијата
Со комбинирање на deep links, QR кодови и таргетинг анализи, издавачите добиваат:
Подлабоко ангажирање на публиката.
Јасни податоци за тоа што функционира.
Можност за донесување одлуки базирани на реални метрики, а не претпоставки.
Со ShortURL, вашата содржина не е само „споделена“ – таа е мерлива, таргетирана и оптимизирана.