Facebook Pixel ја олеснува аналитиката за конверсии, оптимизацијата и ремаркетингот, овозможувајќи ви попрецизно мерење на ефективноста на вашите кампањи.
Како функционира?
Следење на конверсии: Измерете ги акциите што корисниците ги прават по интеракција со вашата реклама (купувања, регистрации, пополнување форми).
Оптимизација: Автоматски прилагодувајте ги кампањите за да стигнете до корисниците што најверојатно ќе преземат акција.
Ремаркетинг: Повторно таргетирајте ги посетителите на вашата веб-страница со персонализирани реклами.
Формат на Pixel ID
Facebook Pixel ID вообичаено е составен од 16 цифри.
Пример
⚠️ Важно: Осигурете се дека внесувате точна вредност, бидејќи во спротивно настаните нема да се следат.
За повеќе информации, посетете ја официјалната Facebook документација Learn more