How can we help you?

Како ќе ми биде наплатено?

Last updated on September 30, 2025

Нашиот систем за наплата е автоматизиран и транспарентен, со цел да обезбеди предвидливост и сигурност за сите клиенти.

  1. Метод на плаќање
    Наплатата се врши преку методот што сте го избрале при креирање на претплатата (кредитна/дебитна картичка, PayPal, Stripe).

  2. Циклус на наплата

    • Претплатите се наплатуваат однапред, на почетокот на секој циклус (месечно или годишно).

    • На корисниците со годишна претплата им се наплатува целосниот износ за целата година.

  3. Автоматска обновување
    Доколку не ја откажете претплатата пред крајот на циклусот, системот автоматски ќе го обнови вашиот план и ќе ја изврши наплатата.

  4. Потврда на плаќање
    По секоја трансакција ќе добиете е-пошта со потврда и фактура, која можете да ја преземете и зачувате за вашата евиденција.

  5. Неуспешна наплата
    Ако наплатата не успее (поради истечена картичка или недоволни средства), системот ќе испрати известување и ќе направи уште неколку обиди во наредните денови.

  6. Промена на план или метод
    Можете во секое време да ја смените претплатата или методот на плаќање преку контролниот панел во делот Billing.

 

Совет: За корпоративни клиенти и фактурирање преку правни субјекти, нашата поддршка нуди дополнителни опции за прилагодено фактурирање.

 

Did not answer your question?
Contact us